Gratis webinars
Word direct abonnee

Klachtenregeling

De klachtenregeling van ZZP-erindezorg.nl is specifiek ontwikkeld voor zzp'ers in de zorg. Sluit je aan! Dan kun je gebruik maken van onze klachtenfunctionaris en de aansluiting bij de Geschilleninstantie. Je ontvangt direct een bewijs van inschrijving bij ons klachtenportaal.

Sluit je aan

Waarom een klachtenregeling?

Volgens de Wkkgz en de Jeugdwet moet een zelfstandige zorgverlener over een klachtenregeling beschikken. Een aansluiting bij een klachtenregeling is één van de eisen waar je aan moet voldoen als zzp'er in de zorg. Cliënten moeten de mogelijkheid hebben om eventuele onvrede te uiten. Met een klachtenregeling kan er gezocht worden naar een passende oplossing voor zowel cliënt als zorgaanbieder. 

Goed geregeld met ZZP-erindezorg.nl

  • Onze klachtenregeling is geschikt voor de Wkkgz | Jeugdwet | Wmo | Wzd;
  • Geen eigen risico voor inzet van de klachtenfunctionaris;
  • Aansluiting bij een erkende (landelijke) Geschilleninstantie;
  • Direct na afsluiten een bewijs van deelname (certificaat);
  • Inclusief basis kwaliteitssysteem;
  • Geen inschrijfgeld bij het afsluiten van een abonnement;
  • Alles binnen één abonnement voor één scherpe prijs van € 10 per maand.

De juridische aspecten van onze klachtenregeling zijn getoetst door de juristen van Eldermans | Geerts.

Lees ook

Checklist klachtenregeling

In dit artikel leggen we uit waar je op moet letten bij het kiezen van een klachtenregeling. Welke soorten klachten kun je ontvangen? Hoe zit het met eigen risico?

Waar moet je op letten?

Het Wtza abonnement

Breng jouw basis op orde als zzp'er in de zorg. Erkende klachtenregeling, basis kwaliteitssysteem, online training, online maandupdate en ondersteuning bij je VOG aanvraag

Meer over het Wtza abonnement