Gratis webinars
Word direct abonnee
Terug naar het overzicht
Inschrijven nieuwsbrief
Telefonische bereikbaarheid van ZZP-erindezorg.nl

Telefonische bereikbaarheid van ZZP-erindezorg.nl. Hoe zit het?

abonnement Feb 12, 2022

Heb jij behoefte aan telefonisch contact met ZZP-erindezorg.nl? Dat is mogelijk, maar we maken daar wel graag een belafspraak voor. Waarom hebben we hiervoor gekozen? Hoe zit het met de telefonische bereikbaarheid van ZZP-erindezorg.nl?

We doen het goed, of niet

Bij ZZP-erindezorg.nl vinden we het belangrijk dat je goed geholpen wordt. We doen het goed, of we doen het niet. Dit geldt ook voor telefonische bereikbaarheid. Jij hebt er niet veel aan als we dagelijks urenlang telefonisch bereikbaar zijn, maar je vervolgens geen duidelijk antwoord krijgt op je vraag. Je kunt als organisatie bereikbaar zijn, maar als de kwaliteit van het antwoord niet werkt heb je er als zzp'er in de zorg nog steeds weinig aan. Om die reden hebben we een aantal uitgangspunten die gelden bij telefonische bereikbaarheid.

Uitgangspunt telefonische bereikbaarheid

  • Het is belangrijk dat de persoon die jou te woord staat verstand heeft van de zorgsector;
  • Je krijgt iemand aan de telefoon met een zorgachtergrond en ervaring als zorgverlener;
  • Bij vragen over zorgondernemerschap, is het handig als je iemand spreekt die ervaringsdeskundig is;
  • Kennis over jouw rollen als ondernemer, zorgaanbieder en zorgprofessional is een voorwaarde;
  • Objectieve informatie is noodzakelijk om jou verder te helpen, los van commerciële dienstverlening.

Het uitgangspunt voor telefonische bereikbaarheid en bereikbaarheid via e-mail is dus kwaliteit boven kwantiteit. Omdat het aantal mensen die jou goed op weg kunnen helpen en écht antwoord kunnen geven op jouw vragen schaars zijn, gaan we zorgvuldig met onze bereikbaarheid om. Om deze reden hebben we niet de telefoonlijnen iedere dag openstaan, maar staan we gericht in contact met onze doelgroep: de zzp'er in de zorg.

Telefonische bereikbaar van ZZP-erindezorg.nl: belafspraak maken

Heb je een vraag die je het liefst telefonisch stelt? Dat kan. We begrijpen dat er als zzp'er in de zorg best een hoop op je afkomt en dat je graag praat met iemand die hier verstand van heeft. Naast de mogelijkheid om ons een bericht te sturen, kun je ook een belafspraak maken. Als je op deze link klikt dan kun je een verzoek doen voor een belafspraak. We vragen je wat de aanleiding is van jouw vraag en -uiteraard- vragen we om jouw mobiele nummer, jouw mailadres voor het maken van een afspraak en jouw beschikbaarheid. Het maakt bij ZZP-erindezorg.nl niet uit of je een abonnement bij ons hebt lopen of niet. We staan open voor alle zzp'ers in de zorg.

Dit is een artikel van ZZP-erindezorg.nl

Ken jij hét service abonnement voor zzp-ers in de zorg al? Klik hieronder!
Wtza abonnement voor zzp-ers in de zorg